Продавець IT Техника розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
4573 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Ми працюємо! Можливі затримки під час відправлення товару.
+380 (95) 568-68-95
+380 (97) 716-52-18
+380 (93) 225-09-51

Поширені питання

  • Чи можу я перевірити на працездатність деталь вислану післяплатою?

    За правилами Нової пошти на жаль немає. При отриманні ви можете перевірити товар на цілісність і наявність яких-небудь зовнішніх дефектів. Деякі відділення Нової Пошти роблять винятки і дозволяють підключати під свою відповідальність. Ми як інтернет - магазин не проти що б Клієнти на відділенні перевіряли деталі на працездатність, але конкретно від нас це не залежить.
  • Що робити якщо новий сенсор не реагує на натискання або реагує, але некоректно

    При купівлі сенсорного екрану, часто виникає проблема з його адекватною реакцією на дотик. Найчастіше це виникає через неправильне під'єднання тачскріна. Перша проблема з якою ви можете зіткнутися це Щільне прилягання до тачскрін дисплей. В першу чергу уникайте щільного прилягання тачскріна до екрану! Приділіть увагу і контактам сенсора, вони повинні бути підключені до кінця. Іноді контакти на шлейфі, роз'ємі потрібно зачистити гумкою, так як окислення ще ніхто не відміняв.

    Після ретельної діагностики з'єднання, потрібно програмно налаштувати сумісність пристрою з купленим тачскріном.
    Контролер сенсорної панелі має дані про попередньому сенсорі, цю інформацію потрібно переписати. Щоб переписати контролер дотримуйтесь цих 5-і простим крокам:
    1. Не під'єднуючи сенсор, увімкніть пристрій. (В той час коли планшет завантажується система оновлює мікропрограму чіпа.)
    2. Зніміть акумулятор не відключаючи пристрій.
    3. Під'єднайте тачскрін
    4. Вмикайте пристрій
    5. Оновиться прошивка тачскріна
    Іншими словами ці дії називають, калібрування тачскріна.
    Вона допомагає при неадекватному відображенні натискання, інверсному відгуку на натискання, поганий чутливості тачскріна або навпаки надчутливості. Іноді зробити калібрування потрібно за допомогою сторонніх які можна скачати в інтернеті.

    У більш складних ситуаціях потрібно повністю перепрограмувати пристрій. Прошивку необхідно завантажити і оновити до останньої актуальної версії або відкотити до правильної, робочої попередньої версії. Вам потрібно самостійно спробувати на свій страх і ризик поставити різні прошивки або просто звернутися в сервісний центр, де вам допоможуть і підкажуть, як це зробити правильно, без шкоди вашому пристрою.

    Є випадки коли перепрошивка не потрібна, достатньо відкотити гаджет до заводських налаштувань (HARD RESET). Як зробити хард ресет) на вашому пристрої ви зможете знайти в інтернеті, інформація перебувати у вільному доступі. Увага! Всі дії зі стороннім ПЗ часто ведуть до стирання даних на вашому внутрішньому сховище. Заздалегідь збережіть всю важливу для вас інформацію.
    Ви можете подумати, а як зберегти інформацію, якщо сенсор не працює ? У цьому вам допоможе OTG кабель за допомогою якого ви з легкістю підключіть клавіатуру або мишу.

    У деяких ситуаціях є необхідність застосувати комплексно процедури, описані в цій статті, наприклад:
    спершу перепрошити планшет, після відкалібрувати його.

    У разі якщо ви вже перепробували всі прошивки, неодноразово відкалібрував гаджет, а сенсор все одно не працює, є спосіб, який змусить працювати новий сенсор.
    Деякі сенсора мають впаяні контролери на шлейфах і цей контролер просто не сумісний з вашою версією пристрою, частіше це буває у китайських планшетів. У цій ситуації вам потрібно перепаяти чіпи(контролери) на сенсорах, випаяти чіп з непрацюючого тачскріна і переставити на новий тачскрін. Якщо у вас є достатньо знань та потрібне устаткування, то зробити це не складе труднощів. Якщо ви вирішили перепаяти чіпи , повідомте про це менеджеру нашої компанії, щоб гарантія на сенсор не була знята.
    Якщо тачскрін у вас заробив, вітаємо, але не поспішайте. Знімати захисну плівку з сенсора можна тільки після повної перевірки його працездатності, перевірте всі області на сенсорній панелі, переконайтеся, що вони працюють коректно, тільки після цього можна збирати пристрій з новим сенсорним екраном.
    Якщо вам не вдалося запустити сенсор і змусити її працювати правильно, ви можете його повернути , ми зробимо заміну або повернемо кошти, якщо дотримані всі умови повернення з якими ви зможете ознайомитися тут.
     

  • Могу ли я отказаться от товара высланного наложенным платежом?

    Согласно правилам работы нашей компании, все расходы по транспортировке и хранению посылок несет Клиент. К сожалению, компания НОВАЯ ПОЧТА не занимается благотворительностью и не принимает посылки без оплаты. То есть, чтобы посылка к Вам уехала наложенным платежом, мы должны заранее оплатить все почтовые расходы. 

    Если Вы отказываетесь от посылки, высланной наложенным платежом, Вам  необходимо возместить нам почтовые расходы.

    У разі якщо витрати не будуть відшкодовані, ми залишаємо за собою право відмовити Вам у наступному замовленні товару післяплатою.

  • Что делать, если в процессе доставки возникли повреждения товара и я хочу получить компенсацию?

    В случае выявления повреждений или несоответствия комплектности необходимо:

    1. Оформить с представителем транспортной компании  претензию (водителем-экспедитором, работником отделения или Вашим менеджером (для юридических лиц)).

    2. В случае повреждения содержимого отправления, частичной потери или недостачи внутри упаковки, с представителем транспортной компании  в момент получения отправления должны быть составлены также Акт приема-передачи.

    3. Про результати вирішення даної претензії пишемо на пошту info.it.technica@gmail.com

    ВАЖЛИВО!

    У претензії і акт прийому-передачі обов'язково вказуємо:

    Порушення цілісності упаковки. Якщо упаковка ціла, а сам товар має видимі пошкодження, то ОБОВ'ЯЗКОВО описуємо місце ймовірного удару, яке спричинило пошкодження і можливе недбале поводження з посилкою співробітниками транспортної компанії.

  • Що робити, якщо ви не перевірили цілісність товару на пошті і виявили пошкодження вже вдома?

    1.Прийміть на себе відповідальність. Помилка, яку допускають наші клієнти найчастіше, – спроба перекинути вину на когось іншого і таким чином виправдатися.

    2.Змиріться і поясніть ситуацію. Ми в будь-яких ситуаціях лояльні до клієнта і можливо ми зможемо вирішити вашу проблему або зробимо знижку на наступну покупку.

    3.Виймайте уроки. Будь-яку ситуацію можна перетворити в корисний досвід.

  • Не працює або не підходить запчастину, що робити?

    1. Покупець письмово (по електронній пошті info.it.technica@gmail.com) інформує про непрацездатність товару, зазначивши:

    а) Найменування товару;

    б) Детально опис непрацездатності;

    в) Необхідність заміни товару на відповідний або повернення грошей.


    2. Відповідальний менеджер розгляне отриману заявку і письмово (по електронній пошті) повідомить про можливість заміни товару або повернення грошей.
     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner